Knjigovodstveni program
za Windows okruženje
Minimalno Windows XP.
LJETNA AKCIJA
NA OGRANIČEN BROJ PAKETA NUDIMO POPUST OD 25%!!
IM-Pos – sveobuhvatan i jednostavan računovodstveni program za male i srednje tvrtke, obrtnike i neprofitne organizacije.
IM-Pos vam omogućuje praćenje svih važnih financijskih podataka i procesa u vašem poslovanju s lakoćom.
IM-Pos je jednostavan za korištenje, a sve funkcije programa su lako dostupne i intuitivno organizirane.
Program je dizajniran kako bi bio jednostavan za korištenje čak i za one koji nisu stručnjaci u području računovodstva.
Knjigovodstveni program za Windows okruženje
Minimalno Windows XP.
LJETNA AKCIJA
NA OGRANIČEN BROJ PAKETA NUDIMO POPUST OD 25%!!
IM-Pos – sveobuhvatan i jednostavan računovodstveni program za male i srednje tvrtke, obrtnike i neprofitne organizacije.
IM-Pos vam omogućuje praćenje svih važnih financijskih podataka i procesa u vašem poslovanju s lakoćom.
IM-Pos je jednostavan za korištenje, a sve funkcije programa su lako dostupne i intuitivno organizirane.
Program je dizajniran kako bi bio jednostavan za korištenje čak i za one koji nisu stručnjaci u području računovodstva.
Obrtnici – slobodna zanimanja
- Knjiga prometa – KPR
- Knjiga primitaka i izdataka – KPI
- Popis dugotrajne imovine – DI
- Evidencija tražbina obveza – TO
- Promet i zaključno stanje
- Obračuni: Turističke članarine, komorskog doprinosa, spomeničke rente
Trgovina na malo
- Kalkulacije
- Spisak nabave i prodaje – KP
- Popis robe – inventura
- Fakturiranje – otpremnice, izdatnice, računi
- Količinska – skladišna evidencija
- Donos iz veleprodaje
Trgovina na veliko
- Primke – domaće, uvozne
- Izlazne kalkulacije
- Fakturiranje (predračuni, izdatnice, računi)
- Skladišno knjigovodstvo
- Popis robe, popisne razlike
- Zapisnici o otpisu i promjeni cijene
- Evidencija uvjeta nabave/prodaje/cijena
- Evidencija naplate
Porez na dodanu vrijednost
- Knjige ulaznih računa – URA
- Knjige izlaznih računa – IRA
- Mjesečni obračun pdv – PDV
- Obrazac PDV-S
- Obrazac ZP
- Obrazac PPO
- Obrazac OPZ_STAT_1
- Knjige PDV_MU i PDV_MI
- Ostale obvezne evidencije
Glavna knjiga i saldakonti
- Glavna knjiga – finacijsko knjigovodstvo
- Saldakonti kupaca i dobavljača
- Trajna imovina – amortizacija
- Bilanciranje
- Zaključni račun
- Statistički izvještaji TSI-POD, GFI-POD
- Obračuni doprinosa i članarina po završnom računu
- Automatski prijenos salda za slijedeću poslovnu godinu
- Paralelno devizno knjigovodstvo za ino kupce i ino dobavljače
- Automatsko knjiženje izvoda računa u XML Sepa formatu
- Svi tromjesečni i godišnji izvještaji direktno u Fininim Excel obrascima
Plaće i kadrovi
- Obračun plaća sa svim obrascima
- Obračun honorara – drugog dohotka
- Evidencija plaća – porezne kartice
- Obrasci JOPPD, IP (porezna kartica)
- Evidencija kredita ustega, premija osiguranja
- Isplata plaća na tekuće račune
- Automatsko knjiženje u glavnu knjigu
- Obrazac Rad1-G
- Ugovori o radu, odluke, rješenja
Proizvodnja
- Proizvodnja po noramtivima: sastavnice rastavnice
- Primke gotovih prizvoda – razduženje materijala po normativima
- Primke i izdatnice materijala
- Količinska, skladišna evidencija
- Fakturiranje – izdatnice, predračuni, računi
- Međuskladišnice, popis proizvoda, zapisnici o otpisu i promjeni cijena
- Evidencija naplate i plaćanja
- Knjiga KEUB (za pekare)
Knjigovodstvo neprofitnih organizacija
- Glavna knjiga
- Saldakonti kupaca i dobavljača
- Trajna imovina – amortizacija
- Automatski prijenos salda za slijedeću godinu
- Svi izvještaji direktno u Fininim Excel obrascima
Ostalo
- Nalozi Hub3A, konsignacije
- Obračun kamata
- Putni nalozi, kilometraža za loco vožnju
- Blagajničko poslovanje
- Fakturiranje knjigovodstvenih usluga
- Knjiga poslovnih udjela
- Obračun trošarina
- Izrada naloga za plaćanje obveza (hub1-1)
- Leksikon firmi, roba, uslaga, osoba za kontakt
IM-POS i ePorezna
- Direktno popunjavanje svih obrazaca za ePoreznu iz programa (XML)
Više informacija
Upute za rad
Rad u programu
a) Upute u toku rada
Za svaki korak u toku rada pojavljuje se uputa na dnu monitora.
b) Šifrarnici
U programu koristiti šifranike prema uputama, tako da se poštivaju stroga pravila:
- U šifri (korisnika, kupca/dobavljača, robe i dr.) koristiti maksimalan broj mjesta koji je predviđen; npr. za šifru kupca/dobavljača koristiti 4 mjesta, pa će na primjer šifra biti 0004, a ne 4 ili 04 ili 004!
- U šiframa se ne smije koristiti naša slova Š, š, Č, č, Ć, ć, Đ, đ, Ž, ž!
c) Kontni plan
U programu se nalazi RRIF-ov kontni plan, koji se može mijenjati i dopunjavati,
d) Uplatni račun za plaće
U programu se nalaze u bazi podataka (zajedno s kupcima/dobavljačima) uplatni računi za plaće, te stope i vste poreza i doprinosa i parametri obračuna. Isto tako je isporučen kompletan šifarnik općina RH sa stopama prireza, šiframa za Regos. Sve te podatke moguće je mijenjati, kada se promjene propisi, bez promjena programa.
e) Načelo samo jednog unosa
Podatak se u cijelom programu unosi samo jednom! Tako ako se radi kalkulacija u trgovini na malo, taj podatak automatski sjeda (ako to izaberemo sa “D” na odgovarajuće pitanje pri ulazu u modul) u trgovačku knjigu – KP, knjigu ulaznih računa – URA, knjigu primitaka i izdataka (ako je i kad je plaćena !) za obrtnika, odnosno za trgovačko društvo “čeka” da se preuzme i kontira u glavnoj knjizi i saldakontiju (na točki “A” u tom modulu !). Ako se koristio modul maloprodaje sa šifriranjem robe (M. MALOPRODAJA) ulaz robe registriran je i na količinskoj, skladišnoj kartici! Ako neki podatak unosite više puta, znači da negdje griješite i ne koristite sve prednosti koje Vam program pruža.
f) Baza podataka
U bazi podataka neki podaci su zajednički za sva trgovačka društva ili obrte (korisnike) koji se knjiže, tako da se šifre otvaraju samo jednom, bez obzira u koliko se različitih knjigovodstva ili obračuna koriste.
To su:
- šifarnik kupaca/dobavljača
- šifarnik robe – artikala – usluga
- šifarnik uplatnih računa poreza, doprinosa
- šifarnik općina
- kontni plan
- tabele poreza i doprinosa za plaće
Ostali podaci za svako trgovačko društvo ili obrt su razdvojeni šifrom korisnika. Zavisno od željene organizacije svaki korisnik može imati ZASEBNU BAZU i tih podataka!
g) Šifra korisnika
Šifra korisnika označava neko trgovačko društvo (firmu) ili obrt za koje se vodi posebno knjigovodstvo ili obračuni. Pri ulasku u svaki modul javlja se pitanje o šifri korisnika, čime se odvajaju podaci između raznih korisnika. Šifra je s DVA mjesta (ne jedno !) i to bez naših slova ili šifre “99”; Sve druge kombinacije brojki i slova su dozvoljene, tako da je praktično neograničen broj korisnika za koje se može voditi evidencija.
h) Prijelaz na novu godinu
U novoj godini otvara se NOVA šifra korisnika, tako da se paralelno mogu vršiti knjiženja na staroj (za prethodnu godinu) i na novoj (za novu, tekuću godinu) šifri korisnika. Po potrebi u pojedinom modulu postoji mogućnost preuzimanja pojedinih podataka sa stare na novu šifru ( na pr osnovnih sredstava, kadrovskih podataka i drugih podataka vezanih za radnike i plaće, početnih salda u glavnoj knjizi i saldakontiju, cijena i uslova nabave i dr).
i) Test
U programu su već otvorene dvije šifre korisnika i to:
TD —- za trgovačko društvo
OB —- za obrt
Preporučuje se da prije početka stvarnog rada sa stvarnim podacima, pokušate rad na ovim šiframa, tako da se uvjerite da ste dobili željeni rezultat ! To Vam preporučujemo i kasnije ako niste sigurni u postupak knjiženja ili obračuna.
j) Okruženje
Program radi u operativnim sustavima WINDIOWS XP ili WINDOWS VISTA ili novijim. Mogu se koristiti sve vrste pisača ili kombiniranih jedinica za ispis, koje podržava korišteni operativni sustav (matrični, laserski, desk yat, paralelni, usb i dr).
k) Početak rada
Nakon instaliranja programa, čitanja ovog uputstva, te isprobavanja rada na test šiframa TD ili OB, otvorite šifru korisnika u bilo kojem modulu na MATIČNIM PODACIMA, te možete početi s radom. Po potrebi otvarajte ostale šifre (poslovnih jedinica, prodavaonica, skladišta, kupaca/dobavljača, artikala i dr.).
l) Na kraju
Molimo Vas da NE BRIŠETE podatke koje ste dobili u programskom paketu, jer su oni važni za ispravno funkcioniranje istog. Svaki podatak ili parametar ima svoju svrhu. Zahvaljujemo na odluci da koristite naš programski paket!
U slučaju bilo kakve potrebe za uputama ili objašnjenjem možete nam se obratiti:
- telefon i fax: 01/ 2445 – 727;
- u uredovno vrijeme: ponedjeljak – petak od 08:00 do 15:00;
- mobitel: 091/ 2012-179, u izvanuredovno vrijeme;
Isporučeni program proizvod je i vlasništvo tvrtke Info-Merkur d.o.o. i ne smije se bez naše dozvole kopirati ni umnožavati te instalirati na drugi PC za koji nije plaćena licenca.